Blog Archives

رحلة تلميذ – عاشق للتكنولوجيا


ازيكو يا شباب
النهاردة هكلمكو على رحلة تلميذ عايز يتعلم تكنولوجيا

clip_image002

زي ما المثل بيقول : “لو تعرف ام اس بي الزق فيه” ام اس بي
MSP

clip_image004

صاحبنا التلميذ ما كدبش خبر وراح سأل الام اس بي اللي في جامعته أبتدي منين؟؟
Read the rest of this entry

Advertisements
%d bloggers like this: